Digitalt grundutbud
Tidigare ingick analoga kanaler i månadsavgiften. Nu väljer Com Hem att endast sända tv-kanaler digitalt. Detta innebär att samtliga medlemmar bör gå in och ändra till digital tv redan nu om ni ej redan har det. Detta görs oftast genom att ändra inställningarna på tvn eller med en enkel kanalsökning. Ni kan även registrera ett konto på Comhem Play för att se de flesta digitala kanalerna på era mobiler, surfplattor och datorer. De analoga sändningarna upphör den 8 september 2020.

Kanalpaket
Comhem erbjuder flera paket för dig som önskar fler kanaler. 
Som boende köper du detta direkt av Comhem.

 

Beställ
Ring Comhem på telefon 90 222 eller beställ här.

 

Bredband
Comhem är leverantör av bredband via kabel-tv-nätet i huset.
Du beställer enkelt här eller ringer 90 222. 

 

Trådlöst internet (wifi)
I abonnemangsavgiften ingår Wifi. Comhems mål är att du alltid ska ha Sveriges bästa surfupplevelse. Därför ser de till att du får en WiFi-router med den senaste tekniken. Kontakta Comhem om du vill beställa den nyaste routern.

 

Telefoni

Comhem erbjuder även fast-telefoni. Då används bredbandsnätet istället för telefonnätet.
För att nyttja tjänsten krävs en router. Om du har bredband via Comhem så har du redan den router som krävs för att ringa, annars tillkommer en startavgift för router. 

Fördelar

  • Spara kostnaden för fasttelefoni via telenätet
  • Enkel inkoppling och snabb leveranstid
  • Behåll ditt gamla telefonnummer och din telefon
  • Samma faktura för både bredband och telefoni

 

Vid flytt
Vid flytt är det viktigt att överlåta alternativt säga upp sitt abonnemang hos Comhem. Vänligen ring Comhems kundtjänst alternativt läs mer på deras hemsida.